Večer tříkrálový aneb Cokoli chcete

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Večer tříkrálový aneb Cokoli chcete koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Večer tříkrálový aneb Cokoli chcete koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Večer tříkrálový aneb Cokoli chcete koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Večer tříkrálový aneb Cokoli chcete koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Večer tříkrálový aneb Cokoli chcete koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jako první svazek souborného díla Williama Shakespeara v překladu Martina Hilského vyšla jedna z největších Shakespearových komedií lásky, převleků, zvláštní hudebnosti a přeludovosti. Viola převlečená za Cesaria, pan Tobiáš Říhal či Ondřej Třasořitka, kníže ilyrský Orsino, hraběnka Olivie,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Večer tříkrálový aneb Cokoli chcete je 185 Kč

Výběr knih autora William Shakespeare

Zobrazit všechny knihy autora William Shakespeare
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.