Sound Walk: Foundations for Phonics (Big Cat Phonics for Little Wandle Letters and Sounds Revised)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 141 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sound Walk: Foundations for Phonics (Big Cat Phonics for Little Wandle Letters and Sounds Revised) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
141 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Sound Walk: Foundations for Phonics (Big Cat Phonics for Little Wandle Letters and Sounds Revised) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Knihy od společnosti HarperCollins Publishers.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sound Walk: Foundations for Phonics (Big Cat Phonics for Little Wandle Letters and Sounds Revised) je 141 Kč

Výběr knih autora Charlotte Raby

Zobrazit všechny knihy autora Charlotte Raby
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.