Spectacular: A Caraval Novella from the #1 Sunday Times bestseller

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 395 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spectacular: A Caraval Novella from the #1 Sunday Times bestseller koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spectacular: A Caraval Novella from the #1 Sunday Times bestseller koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spectacular: A Caraval Novella from the #1 Sunday Times bestseller koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spectacular: A Caraval Novella from the #1 Sunday Times bestseller koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Spectacular: A Caraval Novella from the #1 Sunday Times bestseller koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The #1 Sunday Times bestseller is back with a festive winter treat, set in the world of the bestselling Caraval series! With gorgeous interior illustrations by Rosie Fowinkle.Snowflakes are falling.Invitations are arriving. And holiday magic is swirling in the Capital City of the Meridian…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spectacular: A Caraval Novella from the #1 Sunday Times bestseller je 425 Kč

Výběr knih autora Stephanie Garber

Zobrazit všechny knihy autora Stephanie Garber
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.