Spider-Man: Strašná souměrnost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 330 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spider-Man: Strašná souměrnost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spider-Man: Strašná souměrnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Není skladem

Spider-Man: Strašná souměrnost koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lovec Kraven vystopoval a zabil každé zvíře, které kdy chodilo, létalo či plavalo na naší planetě. Jen jedna dravá bestie mu stále uniká. Jen jedna šelma mu vždycky dokázala utéct a vysmát se mu. Ďábelská temná bytost šplhající po zdech a vznášející se na pavučinách. Zvíře jménem Spider-Man. V…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spider-Man: Strašná souměrnost je 303 Kč

Výběr knih autorů DeMatteis J. M. , Zeck Mike

Zobrazit všechny knihy autora DeMatteis J. M., Zeck Mike
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.