Společenské vědy pro střední školy 4. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Společenské vědy pro střední školy 4. díl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
719 Kč
Není skladem

Krátký popis
Průvodce pro učitele k učebnicové sadě Společenské vědy pro střední školy – 4. díl obsahuje vlastní učebnici a pracovní sešit, četné komentáře k výkladu a klíč ke cvičením v pracovním sešitě. Dále zde naleznete podrobný popis všech částí učebnice i pracovního sešitu, koncepční podklady pro…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Didaktis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Didaktis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.