Společné jmění manželů a exekuce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Společné jmění manželů a exekuce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Společné jmění manželů a exekuce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
443 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Společné jmění manželů a exekuce - Svoboda Karel. Vyřešení otázek spojených s postihem SJM a nyní již výlučného majetku manžela povinného v exekuci v režimu od 1. 1. 2014 představuje velkou výzvu. Nová hmotněprávní úprava SJM je totiž komplikovaná sama o sobě. Navíc procesní předpisy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Společné jmění manželů a exekuce je 413 Kč

Výběr knih autora Karel Svoboda

Zobrazit všechny knihy autora Karel Svoboda
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.