Správa cizího majetku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Správa cizího majetku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Správa cizího majetku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Správa cizího majetku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Není skladem

Správa cizího majetku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
288 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová publikace ediční řady Právo prakticky se věnuje institutu správy cizího majetku, který do našeho právního řádu v ucelené podobě přinesla rekodifikace soukromého práva. Cílem publikace je přinést přehledné zpracování této problematiky, kdy mimořádná pozornost je věnována problematice…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Správa cizího majetku je 279 Kč

Výběr knih autorů Lucie Josková , Lukáš Pěsna

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Josková, Lukáš Pěsna
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.