Fiduciární povinnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fiduciární povinnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
381 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Fiduciární povinnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Není skladem

Fiduciární povinnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
490 Kč
Není skladem

Fiduciární povinnosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
402 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie komplexně pojednává o fiduciárních povinnostech jakožto základních povinnostech správců cizích záležitostí. Autoři při hledání odpovědi na otázku, co je to fiduciární pozice a jaká je její náplň, vycházejí z regulace a doktrinálního vývoje fiduciárních povinností ve Spojených státech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fiduciární povinnosti je 415 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lucie Josková, Aleš Borkovec, Petr Tomášek
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.