Rozhodování člena statutárního orgánu kapitálové společnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozhodování člena statutárního orgánu kapitálové společnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
650 Kč
Není skladem

Rozhodování člena statutárního orgánu kapitálové společnosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
650 Kč
Není skladem

Krátký popis
Člen statutárního orgánu je odpovědný za řádný výkon funkce, nikoliv za výsledek své činnosti. Z pohledu rozhodování to znamená, že člen statutárního orgánu je povinen přijmout dobré (řádné) rozhodnutí, nikoliv rozhodnutí s dobrým výsledkem. Publikace se zabývá otázkou, za jakých podmínek je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozhodování člena statutárního orgánu kapitálové společnosti je 650 Kč

Výběr knih autora Lucie Josková

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Josková
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.