Srdeční selhání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 685 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Srdeční selhání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
685 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Srdeční selhání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
801 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Srdeční selhání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
806 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Srdeční selhání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
644 Kč
Není skladem

Srdeční selhání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
734 Kč
Není skladem

Krátký popis
Srdeční selhání je i v dnešní době závažným a často fatálním stavem. Celosvětově postihuje téměř 50 milionů lidí. Lze odhadnout, že srdeční selhání postihuje kolem 2 % dospělých osob, přičemž prevalence ve věku přes 65 let je mezi 6 a 10 % a zřejmě stále stoupá – částečně ovšem v důsledku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Srdeční selhání je 734 Kč

Výběr knih autora Radek Pudil

Zobrazit všechny knihy autora Radek Pudil
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.