Akutní koronární syndromy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akutní koronární syndromy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace vedle stručného přehledu současných poznatků o úloze imunity a významu cytokinů v procesu ischémie a reperfúze shrnuje výsledky týkající se vývoje hladin cytokinů při akutním infarktu myokardu a dále výsledky vlivu dosažení reperfúze koronární tepny na jejich plazmatické hladiny.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akutní koronární syndromy je 93 Kč

Výběr knih autora Radek Pudil

Zobrazit všechny knihy autora Radek Pudil
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.