Stamped (For Kids)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stamped (For Kids) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
159 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Stamped (For Kids) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
159 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Stamped (For Kids) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
372 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Stamped (For Kids) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
372 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
THE #1 NEW YORK TIMES BESTSELLERThis chapter book edition of the groundbreaking #1 bestseller by luminaries Ibram X. Kendi and Jason Reynolds is an essential introduction to the history of racism and antiracism in America

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stamped (For Kids) je 265 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jason Reynolds, Ibram Kendi, Dr. Sonja Cherry-Paul
Výběr knih vydavatele Little, Brown a Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown a Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.