Star Trek: Typhonský pakt – Hra bez vítězů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Trek: Typhonský pakt – Hra bez vítězů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Typhonský pakt – Hra bez vítězů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Star Trek: Typhonský pakt – Hra bez vítězů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Typhonský pakt – Hra bez vítězů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Typhonský pakt – Hra bez vítězů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Špion Typhonského paktu – nového politického protivníka Federace – odcizí plány nejnovější technologie Hvězdné flotily: kvantového proudového pohonu. Aby Typhonskému paktu zabránila odhalit jeho tajemství, naverbuje rozvědka Hvězdné flotily dvojici geneticky vylepšených agentů: doktora Juliana…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Star Trek: Typhonský pakt – Hra bez vítězů je 317 Kč

Výběr knih autora David Mack

Zobrazit všechny knihy autora David Mack
Výběr knih vydavatele LASER

Zobrazit všechny knihy vydavatele LASER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.