Star Trek: Volání osudu 2 - Pouzí smrtelníci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Trek: Volání osudu 2 - Pouzí smrtelníci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Volání osudu 2 - Pouzí smrtelníci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Volání osudu 2 - Pouzí smrtelníci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Volání osudu 2 - Pouzí smrtelníci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Star Trek: Volání osudu 2 - Pouzí smrtelníci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Není skladem

Star Trek: Volání osudu 2 - Pouzí smrtelníci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na Zemi: Prezidentka Spojené federace planet Nanietta Bacco svolává spojence i nevraživé nepřátele, aby se všichni sjednotili proti bezprostřední borgské hrozbě. V hlubokém vesmíru: Kapitáni Jean-Luc Picard a Ezri Dax společně zkoumají nevypočitatelné subprostorové tunely a snaží se odříznout…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Star Trek: Volání osudu 2 - Pouzí smrtelníci je 240 Kč

Výběr knih autora David Mack

Zobrazit všechny knihy autora David Mack
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.