Star Trek: Epilog osudu - Kniha III - Brána zapomnění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 437 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Trek: Epilog osudu - Kniha III - Brána zapomnění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Epilog osudu - Kniha III - Brána zapomnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Star Trek: Epilog osudu - Kniha III - Brána zapomnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Není skladem

Star Trek: Epilog osudu - Kniha III - Brána zapomnění koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Epilog osudu - Kniha III - Brána zapomnění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Epilog osudu - Kniha III - Brána zapomnění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Epické vyvrcholení osudové trilogie.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Star Trek: Epilog osudu - Kniha III - Brána zapomnění je 446 Kč

Výběr knih autora David Mack

Zobrazit všechny knihy autora David Mack
Výběr knih vydavatele LASER

Zobrazit všechny knihy vydavatele LASER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.