Neil Gaiman and Charles Vess's Stardust

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Neil Gaiman and Charles Vess's Stardust koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Neil Gaiman and Charles Vess's Stardust koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neil Gaiman and Charles Vess's Stardust koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Není skladem

Krátký popis
Neil Gaiman and Charles Vess's Stardust

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Neil Gaiman and Charles Vess's Stardust je 322 Kč

Výběr knih autorů Neil Gaiman , Charles Vess

Zobrazit všechny knihy autora Neil Gaiman, Charles Vess
Výběr knih vydavatele Vertigo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vertigo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.