Sandman 6: Báje a odlesky I. Sandman 6

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sandman 6: Báje a odlesky I. Sandman 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sandman 6: Báje a odlesky I. Sandman 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sandman 6: Báje a odlesky I. Sandman 6 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sandman 6: Báje a odlesky I. Sandman 6 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sandman 6: Báje a odlesky I. Sandman 6 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sandman 6: Báje a odlesky I. Sandman 6 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šestá kniha série Sandman. První část ze dvou. V Bajích a odlescích se ponoříte do světa vládce snů prostřednictvím šesti příběhů, ve kterých se životy zachraňují i ničí, ve kterých dojde na krásné sny i noční můry, krále i špehy...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sandman 6: Báje a odlesky I. Sandman 6 je 346 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Neil Gaiman, Shawn McManus, Keith Williams
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.