Postřehy z poslední řady (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Postřehy z poslední řady (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Postřehy z poslední řady (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Postřehy z poslední řady (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Postřehy z poslední řady (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Postřehy z poslední řady (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Postřehy z poslední řady (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když Neila Gaimana posadili při udílení Oscarů za rok 2009 na první balkón, odkud toho moc neviděl, neměl příliš dobrou náladu a nudil se. Díky tomu zážitku vznikl text Postřehy z poslední řady, který později propůjčil název sbírce projevů, esejů, úvah a sloupků. Gaiman v tomto souboru dokazuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Postřehy z poslední řady (Defekt) je 332 Kč

Výběr knih autora Neil Gaiman

Zobrazit všechny knihy autora Neil Gaiman
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.