Rudolf Volráb (1933–1969)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rudolf Volráb (1933–1969) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Výpravná publikace srovnávacích obrazových dvojic, kde výchozí stav tvoří série legendárních akvarelů Václava Jansy převážně z 90. let 19 století a stav současný fotografie stejných míst po sto letech.Václav Jansa se malováním pražských pohledů zabýval již na počátku 80. let 19. století, kdy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rudolf Volráb (1933–1969) je 205 Kč

Výběr knih autorů Ondřej Polák , Pavla Státníková

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Polák, Pavla Státníková
Výběr knih vydavatele Studio JB

Zobrazit všechny knihy vydavatele Studio JB
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.