Zlatá Praha - Proměny města v ilustracích časopisů z šedesátých až osmdesátých let 19. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 451 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zlatá Praha - Proměny města v ilustracích časopisů z šedesátých až osmdesátých let 19. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 451 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlatá Praha - Proměny města v ilustracích časopisů z šedesátých až osmdesátých let 19. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 781 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlatá Praha - Proměny města v ilustracích časopisů z šedesátých až osmdesátých let 19. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 791 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlatá Praha - Proměny města v ilustracích časopisů z šedesátých až osmdesátých let 19. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 452 Kč
Není skladem

Krátký popis
Procházíme-li dnes Prahou, jejím historickým jádrem, ale zejména čtvrtěmi, jako jsou Smíchov, Holešovice, Bubeneč, Žižkov, Vinohrady či Karlín, uvědomuje si jen málokdo, že tvář a charakter dali těmto městským částem ve velké míře architekti, sochaři a malíři, vytvářející a realizující své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zlatá Praha - Proměny města v ilustracích časopisů z šedesátých až osmdesátých let 19. století je 1 618 Kč

Výběr knih autorů Jiří Lukas , Pavla Státníková

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Lukas, Pavla Státníková
Výběr knih vydavatele Muzeum hlavního města Prahy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muzeum hlavního města Prahy
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.