Štědrost a dobročinnost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Štědrost a dobročinnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Štědrost a dobročinnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štědrost a dobročinnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Není skladem

Štědrost a dobročinnost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štědrost a dobročinnost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štědrost a dobročinnost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štědrost a dobročinnost koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Magnus MacFarlane-Barrow, dnes už světově proslulý zakladatel hnutí Mary’s Meals (viz Bouda, která krmí miliony dětí), se v této knize zaměřil na činorodou lásku jako takovou. „Dávat na charitu“ se dnes stalo běžnou součástí západní kultury, což je skvělé, ovšem má to i svá „ale“: dárci se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Štědrost a dobročinnost je 254 Kč

Výběr knih autora Magnus MacFarlane-Barrow

Zobrazit všechny knihy autora Magnus MacFarlane-Barrow
Výběr knih vydavatele Jindřich Sirovátka - DORON

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jindřich Sirovátka - DORON
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.