Rady pánu Bohu, jak vylepšit svět, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rady pánu Bohu, jak vylepšit svět, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rady pánu Bohu, jak vylepšit svět, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rady pánu Bohu, jak vylepšit svět, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rady pánu Bohu, jak vylepšit svět, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Rady pánu Bohu, jak vylepšit svět, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem

Rady pánu Bohu, jak vylepšit svět, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtyřicet zlepšováků, jak zdokonalit svět, které autor nenavrhuje politikům, ekonomům ani různým aktivistům, ale rovnou pánu Bohu, jsou vtipnou sondou do našich strachů, komplexů, slabostí, chyb, zbytečných starostí a malicherností, kterými si otravujeme životy. Stačilo by přitom tak málo, aby…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rady pánu Bohu, jak vylepšit svět, 3. vydání je 254 Kč

Výběr knih autora Aleš Palán

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Palán
Výběr knih vydavatele Jindřich Sirovátka - DORON

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jindřich Sirovátka - DORON
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.