Všichni na palubu! - Komiks o svatých

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Všichni na palubu! - Komiks o svatých koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všichni na palubu! - Komiks o svatých koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všichni na palubu! - Komiks o svatých koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všichni na palubu! - Komiks o svatých koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Příběhy svatých v komiksovém provedení je už léty osvědčený žánr. Kniha italského kreslíře jich nabízí celou řadu, od těch nejstarších po nejnovější. Děti se v zajímavé zkratce dozvědí, kdo byli a kdy žili svatý Mikuláš a Tarsicius, František z Assisi, Filip Neri, Ignác z Loyoly, Karel…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Všichni na palubu! - Komiks o svatých je 377 Kč

Výběr knih autora Bruno Dolif

Zobrazit všechny knihy autora Bruno Dolif
Výběr knih vydavatele Jindřich Sirovátka - DORON

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jindřich Sirovátka - DORON
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.