Stephen King

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stephen King koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
442 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stephen King koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
476 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stephen King koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stephen King koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stephen King koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
357 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Stephen King koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
525 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Stephen King koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis
Seznamte se s vývojem tvorby Stephena Kinga a s vlivy, jež formovaly jeho téměř padesátiletou kariéru. V této publikaci máte možnost poznat, jak témata jeho tvorby odrážejí měnící se dobu i události v jeho vlastním životě. Kniha v originále vyšla u příležitosti 75. narozenin Stephena Kinga,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stephen King je 475 Kč

Výběr knih autora Bev Vincent

Zobrazit všechny knihy autora Bev Vincent
Výběr knih vydavatele Pangea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pangea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.