Stopa do minulosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stopa do minulosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stopa do minulosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stopa do minulosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Stopa do minulosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Úspěšně bylo vytvořeno připojení k serveru. Potom však došlo k chybě během přihlašování. (provider: Zprostředkovatel TCP, error: 0 - Zadaný síťový název není již dále kdispozici.) body {font-family:"Verdana";font-weight:normal;font-size: .7em;color:black;} p {font-family:"Verdana";font-weight…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stopa do minulosti je 206 Kč

Výběr knih autora František Uher

Zobrazit všechny knihy autora František Uher
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.