Stopy dávnej minulosti 9 - Posledný Turek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 527 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stopy dávnej minulosti 9 - Posledný Turek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
527 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Stopy dávnej minulosti 9 - Posledný Turek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stopy dávnej minulosti 9 - Posledný Turek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
538 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dostupné aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu! Deviaty zväzok edície Dejiny Slovenska vpríbehoch adesiatich zväzkoch. Rozpráva oporážke Osmanov avyhnaní posledného Turka zo Slovenska. Na pozadí osmanských vojen rozpráva dejiny stavovských povstaní. Kniha je štvorfarebná abohato ilustrovaná…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stopy dávnej minulosti 9 - Posledný Turek je 533 Kč

Výběr knih autora Pavel Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Dvořák
Výběr knih vydavatele Rak

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rak
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.