Najstaršie dejiny Slovenska v reči obrazov (slovensko-nemecká verzia)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Najstaršie dejiny Slovenska v reči obrazov (slovensko-nemecká verzia) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Najstaršie dejiny Slovenska v reči obrazov (slovensko-nemecká verzia) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Najstaršie dejiny Slovenska v reči obrazov (slovensko-nemecká verzia) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem

Najstaršie dejiny Slovenska v reči obrazov (slovensko-nemecká verzia) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

Najstaršie dejiny Slovenska v reči obrazov (slovensko-nemecká verzia) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Najstaršie dejiny Slovenska v reči obrazov z edície PICTORIA otvára slovenskú históriu svetu prostredníctvom obrazov. Výtvarné fotografie, sprevádzané krátkymi textami v cudzích jazykoch, s ľahkosťou prevedú čitateľa tisícročiami. Knihy v edícii PICTORIA budú vychádzať v rozličných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Najstaršie dejiny Slovenska v reči obrazov (slovensko-nemecká verzia) je 290 Kč

Výběr knih autorů Pavel Dvořák , Jakub Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Dvořák, Jakub Dvořák
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo RAK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo RAK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.