Strach a úzkost a jak na ně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strach a úzkost a jak na ně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strach a úzkost a jak na ně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Strach a úzkost a jak na ně, Autoři : MUDr. Radkin Honzák CSc., Rok vydání : 2025,

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora MUDr. Radkin Honzák CSc.

Zobrazit všechny knihy autora MUDr. Radkin Honzák CSc.
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.