Stranger Things: Druhá strana

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stranger Things: Druhá strana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stranger Things: Druhá strana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stranger Things: Druhá strana koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stranger Things: Druhá strana koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
JE TAM TICHO. JE TAM TMA. JE TAM ZIMA. Svět Vzhůru nohama, místo, které bylo doposud spatřeno jen ve vizích a nočních můrách. Will Bayers neví, jak nazvat stinnou sféru, v níž se ocitl, ale je si jistý, že je sám a dalece vzdálený od čehokoliv, co se podobá bezpečí. Podivné vřískající monstrum…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stranger Things: Druhá strana je 248 Kč

Výběr knih autora Jody Houser

Zobrazit všechny knihy autora Jody Houser
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.