Stranger Things: Křest ohněm

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stranger Things: Křest ohněm koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stranger Things: Křest ohněm koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stranger Things: Křest ohněm koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stranger Things: Křest ohněm koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Stranger Things: Křest ohněm koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stranger Things: Křest ohněm koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Několik let po svém útěku se dva z někdejších subjektů doktora Brennera, Ricky a Marcy, pokouší vést normální život. Když se doslechnou, že laboratoř byla uzavřena, vydají se na trýznivé pátrání po Devítce, mocné pyrokinetičce, jejíž roztříštěná mysl hrozí vše spálit na popel, pokud ji nenajdou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stranger Things: Křest ohněm je 247 Kč

Výběr knih autora Jody Houser

Zobrazit všechny knihy autora Jody Houser
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.