Strašpytel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strašpytel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strašpytel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strašpytel koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strašpytel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
117 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Strašpytel; Autor: Škrabal Karel; Čtvrtá sbírka současného brněnského básníka obsahuje verše, které se hlásí k existenciální problematice. Škrabalův básnický subjekt se pohybuje v nejrůznějších polohách: jeho doménou zůstávají silácká gesta, která přecházejí do nálad jak

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strašpytel je 134 Kč

Výběr knih autora Karel Škrabal

Zobrazit všechny knihy autora Karel Škrabal
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.