Strážci na internetu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 248 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strážci na internetu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážci na internetu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážci na internetu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážci na internetu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Není skladem

Strážci na internetu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
271 Kč
Není skladem

Krátký popis
Strážci na internetu provedou mladé čtenáře komiksovou a hravou formou základními tématy spojenými s chováním a bezpečností na internetu. Pokud nevíte, jak se s dětmi bavit o internetu, sociálních sítích, gamingu nebo kyberšikaně, knížka bude skvělým dárkem. Kniha je primárně určena dětem od…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strážci na internetu je 288 Kč

Výběr knih vydavatele CZ.NIC

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZ.NIC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.