Stroje kolem nás: Od toustovače po roboty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stroje kolem nás: Od toustovače po roboty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stroje kolem nás: Od toustovače po roboty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stroje kolem nás: Od toustovače po roboty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak se vlak udrží na kolejích? Co se děje uvnitř skákací tyče? A co se stane, když spláchneš na toaletě? Na tyto a mnoho dalších otázek najdeš odpovědi právě v této knize. Společně se podíváme, co se děje uvnitř toustovačů, telefonů, ale také vznášedel nebo robotů. Odteď už budeš vědět, jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stroje kolem nás: Od toustovače po roboty je 119 Kč

Výběr knih autora Martin Steve

Zobrazit všechny knihy autora Martin Steve
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.