Stuntboy, In Between Time

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stuntboy, In Between Time koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stuntboy, In Between Time koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Stuntboy is BACK... Or front. Depends on if his super friends (Zola and Herbert the Worst Who Is Now Herbert the Okay) are running faster than him... into the EMPTY apartment they've found. Could this be the perfect home base from where three superheroes can save the iguanas, trick the bullies,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stuntboy, In Between Time je 218 Kč

Výběr knih autora Jason Reynolds

Zobrazit všechny knihy autora Jason Reynolds
Výběr knih vydavatele Knights Of Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knights Of Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.