Svět financí 2. a 3. třída

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svět financí 2. a 3. třída koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Svět financí 2. a 3. třída koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
48 Kč
Není skladem

Krátký popis
Matematika a její aplikace Prostřednictvím zajímavých a motivačních úkolů rozvíjí dítě své logické uvažování a matematickou i finanční gramotnost. Ve slovních úlohách řeší problémové situace z reálného života, a díky tomu promýšlí problém v jeho souvislostech a získává orientaci ve světě…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.