Tak to vidím ja

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 643 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tak to vidím ja koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
643 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tak to vidím ja koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
545 Kč
Není skladem

Krátký popis
George Orwell bol človek politický, ale rozsiahly výber z jeho publicistiky ukazuje, že jeho tematický záber bol veľmi široký – od každodennej politiky až po umývanie riadu a pitie anglického čaju. Ťažiskom tohto výberu je osemdesiat autorových stĺpčekov, ktoré v štyridsiatych rokoch písal pre…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tak to vidím ja je 594 Kč

Výběr knih autora George Orwell

Zobrazit všechny knihy autora George Orwell
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.