Tak už konečně procitni. 35 praktických buddhistických principů pro znovunalezení jasné mysli a rovnováhy uprostřed pracovního chaosu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tak už konečně procitni. 35 praktických buddhistických principů pro znovunalezení jasné mysli a rovnováhy uprostřed pracovního chaosu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
35 praktických buddhistických principů pro znovunalezení jasné mysli a rovnováhy uprostřed pracovního chaosu.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tak už konečně procitni. 35 praktických buddhistických principů pro znovunalezení jasné mysli a rovnováhy uprostřed pracovního chaosu je 206 Kč

Výběr knih autora Michael Carroll

Zobrazit všechny knihy autora Michael Carroll
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.