Takový Žalman

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 120 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Takový Žalman koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Takový Žalman koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Takový Žalman koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
128 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Publikace: Takový Žalman - Huvar Michal. Životopisná knížka Pavla Žalmana Lohonky. Představitel české folkové scény je prezentován na základě množství faktogra- fického materiálu, rozhovorů a úryvků z tvorby. Publikace: Takový Žalman - Huvar Michal.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Takový Žalman je 123 Kč

Výběr knih autora Michal Huvar

Zobrazit všechny knihy autora Michal Huvar
Výběr knih vydavatele ARC

Zobrazit všechny knihy vydavatele ARC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.