Regina to nejlepší z písniček (1972-1999) + CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Regina to nejlepší z písniček (1972-1999) + CD koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Regina to nejlepší z písniček (1972-1999) + CD koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Regina to nejlepší z písniček (1972-1999) + CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Není skladem

Krátký popis
Opětovné vydání písniček a knížky shrnující 33 divadelních sezón je poctou legendárnímu divadlu poezie z Břeclavi, které nastřádalo za tu dobu nemálo působivých písniček. Téměř všechny vycházejí v remastrované podobě, doplněny knihou bohatě vyzdobenou fotografiemi (plných 40 stran!) a ukázkami…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Regina to nejlepší z písniček (1972-1999) + CD je 345 Kč

Výběr knih autora Michal Huvar

Zobrazit všechny knihy autora Michal Huvar
Výběr knih vydavatele Carpe diem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carpe diem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.