Stafraholtskou Indií tam a zpět - Po stopách Hanzelky a Zikmunda II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 326 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stafraholtskou Indií tam a zpět - Po stopách Hanzelky a Zikmunda II koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stafraholtskou Indií tam a zpět - Po stopách Hanzelky a Zikmunda II koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stafraholtskou Indií tam a zpět - Po stopách Hanzelky a Zikmunda II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Není skladem

Stafraholtskou Indií tam a zpět - Po stopách Hanzelky a Zikmunda II koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Titul navazuje na knihu Afrikou na dohled (1997), ve které autor putoval severní Afrikou ve stopách legendární cestovatelské dvojice, citoval z jejich díla, nacházel místa ke srovnávacím fotografiím. Nyní se s ním dostáváme ve stopách H+Z do Indie, tentokráte cestujícího i ve společnosti kluků…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stafraholtskou Indií tam a zpět - Po stopách Hanzelky a Zikmunda II je 334 Kč

Výběr knih autora Michal Huvar

Zobrazit všechny knihy autora Michal Huvar
Výběr knih vydavatele Carpe diem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carpe diem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.