Ťažké časy v Číne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 477 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ťažké časy v Číne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
477 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pavel Dvořák berie poslucháča naspäť do Číny, tentokrát však v období, kedy cudzinci neboli v krajine vítaní. Druhá autorova audiokniha je o hľadaní domova, o ceste za poznaním komplikovanej krajiny, ako aj o pochopení sveta v čase krízy. Hoci autor na svoju prvotinu nadväzuje vážnejšími témami…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ťažké časy v Číne je 477 Kč

Výběr knih autora Pavel Dvořák ml.

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Dvořák ml.
Výběr knih vydavatele Rak

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rak
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.