Moje čínská dekáda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje čínská dekáda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Moje čínská dekáda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje čínská dekáda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Není skladem

Moje čínská dekáda koupíte na Albatros
Albatros
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje čínská dekáda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje čínská dekáda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje čínská dekáda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje čínská dekáda koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
360 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poznejte dnešní Čínu očima někoho, kdo ji zná opravdu dobře. Pavel Dvořák nikdy netoužil procestovat svět. Toužil poznat Čínu. Ale poznat ji tak, jak ji pozná málokdo! Po studiích na čínské univerzitě se měl vrátit domů, ale místo toho zavolal rodičům, že už se nevrátí. Z malé slovenské vesnice…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje čínská dekáda je 380 Kč

Výběr knih autora Pavel Dvořák ml.

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Dvořák ml.
Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.