Tea for 5

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 360 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tea for 5 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tea for 5 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tea for 5 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Tea for 5; Autor: Kubánek Libor; Najdete zde možnost vystřídat klarinet flétnou (1.part), alt saxofon klarinetem (2.part), trombón tenor saxofonem (3.part), piano kytarou a basou (4.part), jen part bicí soupravy zůstává bez možnosti obměny (5.part).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tea for 5 je 340 Kč

Výběr knih autora Libor Kubánek

Zobrazit všechny knihy autora Libor Kubánek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.