Tekutý strach

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tekutý strach koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tekutý strach koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tekutý strach koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Není skladem

Tekutý strach koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tekutý strach koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tekutý strach koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tekutý strach koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Tekutý strach - Bauman Zygmunt. Na počátku jednadvacátého století žijeme znovu v době strachu. Ať už jde o strach z válečných konfliktů, teroristických útoků nebo z přírodních, ekologických katastrof. Žijeme ve stavu neustálé úzkosti z nebezpečí, která mohou kdykoli a neohlášeně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tekutý strach je 327 Kč

Výběr knih autora Zygmunt Bauman

Zobrazit všechny knihy autora Zygmunt Bauman
Výběr knih vydavatele Pulchra

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pulchra
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.