Telo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Telo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
694 Kč
Není skladem

Krátký popis
Telo, najpredávanejšia príručka uznávaného osteopata a výkonnostného trénera Jamesa Daviesa spolupracujúceho so svetoznámymi športovcami, vás naučí, ako uzdraviť vlastné telo a ako ho udržať silné a odpočinuté. Porozumejte tomu, ako funguje vaše telo a že aj z malých úkonov – napríklad krátkeho…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů James Davies , Rok vydání : 2024

Zobrazit všechny knihy autora James Davies, Rok vydání : 2024
Výběr knih vydavatele Príroda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Príroda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.