Tělo: příručka pro uživatele

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 362 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tělo: příručka pro uživatele koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tělo: příručka pro uživatele koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Není skladem

Tělo: příručka pro uživatele koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo: příručka pro uživatele koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo: příručka pro uživatele koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo: příručka pro uživatele koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo: příručka pro uživatele koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jsme mnohem složitější a záhadnější, než si dokážete představit. Celý život trávíme v jednom těle, a přece většina z nás příliš netuší, jak funguje a co se v něm odehrává. Historie anatomie a medicíny je plná zapomenutých hrdinů, ohromujících příběhů a zajímavých faktů. Mimochodem, od okamžiku,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tělo: příručka pro uživatele je 407 Kč

Výběr knih autora Bill Bryson

Zobrazit všechny knihy autora Bill Bryson
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.