A Walk In The Woods: The World´s Funniest Travel Writer Takes a Hike

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 258 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Walk In The Woods: The World´s Funniest Travel Writer Takes a Hike koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Walk In The Woods: The World´s Funniest Travel Writer Takes a Hike koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A Walk In The Woods: The World´s Funniest Travel Writer Takes a Hike koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Není skladem

A Walk In The Woods: The World´s Funniest Travel Writer Takes a Hike koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
In the company of his friend Stephen Katz (last seen in the bestselling Neither Here nor There), Bill Bryson set off to hike the Appalachian Trail, the longest continuous footpath in the world.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Walk In The Woods: The World´s Funniest Travel Writer Takes a Hike je 300 Kč

Výběr knih autora Bill Bryson

Zobrazit všechny knihy autora Bill Bryson
Výběr knih vydavatele Transworld

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.