A Really Short History of Nearly Everything

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 738 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Really Short History of Nearly Everything koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Really Short History of Nearly Everything koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
613 Kč
Není skladem

Krátký popis
Perfect for ages 8 to 80!Adapted from A Short History of Nearly Everything, this stunningly illustrated book from Bill Bryson takes us from the Big Bang to the dawn of science, and everything in between! Ever wondered how we got from nothing to something?Or thought about how we can weigh the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Really Short History of Nearly Everything je 675 Kč

Výběr knih autora Bill Bryson

Zobrazit všechny knihy autora Bill Bryson
Výběr knih vydavatele Penguin Random House Children's UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Random House Children's UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.