Tělo sčítá rány

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 381 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tělo sčítá rány koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
381 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo sčítá rány koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tělo sčítá rány koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo sčítá rány koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo sčítá rány koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
512 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo sčítá rány koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
484 Kč
Není skladem

Krátký popis
Trauma nelze obejít. Jeho následky zažívají mnozí – možná vy, možná vaši blízcí. Vždy však ovlivňuje životy všech okolo. A není v silách trpícího, aby projevy v podobě depresí, chronických potíží, alkoholismu, sebepoškozování či pocitů studu a osamělosti zvládl bez pomoci. Bessel van der Kolk…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tělo sčítá rány je 452 Kč

Výběr knih autora Bessel van der Kolk

Zobrazit všechny knihy autora Bessel van der Kolk
Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.