Ten Things Your Student with Autism Wishes You Knew

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 437 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ten Things Your Student with Autism Wishes You Knew koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
437 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In this companion to the classic Ten Things Every Child with Autism Wishes You Knew, the voice of an autistic child describes how to understand thinking patterns common in autism, how to shape an environment conducive to their learning style and communicate with autistic children in functional,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ellen Notbohm

Zobrazit všechny knihy autora Ellen Notbohm
Výběr knih vydavatele Future Horizons Incorporated

Zobrazit všechny knihy vydavatele Future Horizons Incorporated
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.